زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 6:17 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





انجمن گیتار من یکی از بهترین انجمن ها در زمینه گیتار
تعداد بازدید 88
نویسنده پیام
yasharniazand آفلاین



ارسال‌ها : 5
عضویت: 3 /1 /1401
چگونه یخساز دوو را عیب یابی و تعمیر کنیم

چگونه یخساز دوو را عیب یابی و تعمیر کنیم

برای تعمیر یخساز ساید بای ساید دوو، ابتدا باید آن را عیب‌یابی کنیم. پس باید در ابتدا متوجه شویم که مشکل از کدام بخش یخساز ساید بای ساید دوو است. در این بخش مشکلات مختلفی که ممکن است برای یخساز دوو پیش بیاید را بررسی خواهیم کرد و راهکاری برای تعمیر آن‌ها ارائه خواهیم داد.

تست QC یخساز ساید بای ساید دوو

اگر به دنبال یافتن دلیل خارج نشدن یخ از یخساز ساید بای ساید دوو هستید، باید یخساز آن را به وسیله تست QC بررسی کنید. اعمالی مانند حرکت شانه‌های یخساز و همچنین اهرم فلزی، عملکرد شیر برقی دستگاه و عملکرد هیتر یخساز باید مورد بررسی قرار بگیرند. سپس سیم‌کشی یخساز را تا برد به صورت کامل بررسی کنید. همچنین سوکت پشت یخساز را تا سوکتی که در قسمت بالای درب قرار دارد چک کنید. در صورتی که سیم‌کشی شما مشکلی ندارد، ولی یخساز عملکرد نامناسبی در تست QC داشته باشد، باید آن را تعویض کنید.

بررسی شیر برقی برای رفع مشکل عدم یخسازی

برای بررسی شیر برقی نیز می‌توانید از تست QC استفاده کنید. توجه داشته باشید که شیر برقی یخساز برای فعالیت خود به ولتاژ 220 احتیاج دارد و میزان مقاومت آن باید از 1.4 تا 1.8 باشد. اگر عامل خارج نشدن یخ از یخساز ساید بای ساید دوو چسبیدن یخ‌ها به یکدیگر باشد، ممکن است دلیل آن آبگیری زیاد دستگاه و وجود نشتی در شیر برقی دستگاه باشد. برای رفع این مشکل باید شیر برقی را تعمیر یا تعویض کنید. بهتر است برای انجام این کار از یک متخصص در زمینه تعمیر یخچال دوو کمک بگیرید.

بررسی سرمای یخچال و میزان آبگیری یخساز

اگر یخچال شما به اندازه کافی سرما نداشته یا مشکلی در آبگیری یخساز وجود داشته باشد، ممکن است در کارکرد یخساز مشکل ایجاد شود. برای بررسی آن، ابتدا باید سرمایش داخل فریزر را چک کنید. سپس عملکرد فن و گردش هوا را بررسی کنید. اگر دیفراست به خوبی انجام نشود، باعث برفک زدن در دستگاه می‌شود و در نتیجه سرمایش دستگاه و تولید یخ توسط یخساز کاهش می‌یابد. برای حل این موضوع باید فشار آب آبگیری یخساز را بررسی کنید و در صورتی که زیاد بود آن را کاهش دهید. درست نکردن این مسئله می‌تواند باعث چسبیدن یخ‌ها به هم و خارج نشدن یخ از یخساز ساید بای ساید دوو شود.

این مطلب از سایت دیبا پشتیبان و از لینک زیر استخراج شده است :

https://www.daewooposhtiban.com/refrigerator/not-come-out-of-ice-maker/

اگر تمایل دارید تا در رابطه با تعمیرات یخچال فریزر دوو یا تعمیرات ساید بای ساید دوو مشاوره ی رایگان دریافت کنید و یا اگر تمایل دارید تا دستگاه شما توسط تعمیرکار متخصص یخچال دوو تعمیر شود ، می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید :

https://www.daewooposhtiban.com/repairing-refrigerator/


شنبه 12 شهریور 1401 - 16:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
depot-tank آفلاین




ارسال‌ها : 1
عضویت: 6 /3 /1403

پاسخ : 1 RE چگونه یخساز دوو را عیب یابی و تعمیر کنیم

چگونه یخساز صنعتی مناسب انتخاب کنیم ؟

ورود به بازار یخساز صنعتی ممکن است گیج کننده باشد، اما با داشتن اطلاعات مناسب، شما می توانید بهترین انتخاب را برای نیازهای خود انجام دهید، برای انتخاب یک یخساز صنعتی مناسب، بهتر است نیازهای خود را به دقت بررسی کنید و با مقایسه و بررسی انواع مختلف تولید کنندگان یخساز صنعتی تصمیم درستی بگیرید.

انتخاب یخساز صنعتی مناسب به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

انواع یخساز صنعتی

نوع یخساز می تواند از نظر عملکرد، اندازه و هزینه متفاوت باشد. برخی از انواع های یخساز شامل یخساز حبه ای، یخساز رستورانی، یخساز پولکی، یخساز قالبی و دیگر یخساز های صنعتی هستند.

مصرف انرژی

یخساز صنعتی می تواند برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد و به همین دلیل، میزان مصرف انرژی در مدل های مختلف آن نیز متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به برچسب انرژی یخساز دقت کنید و یا با کارشناسان گروه صنعتی دپوت تانک مشورت نمایید.

ظرفیت یخساز صنعتی

ظرفیت یخساز صنعتی می تواند برای نیازهای شما مهم باشد. برای مثال، اگر یک رستوران دارید، یخساز با ظرفیت بالا برای شما مناسب تر است تا بتوانید در هنگام سرو غذا، تقاضای مشتریان را برآورده کنید.

هزینه خرید یخساز صنعتی

هزینه یخساز صنعتی نیز برای انتخاب مناسب بسیار مهم است. قبل از خرید، تحقیقات لازم را انجام داده و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا از خرید درست و مناسب برای شما اطمینان حاصل کنید.

برند یخساز صنعتی

برند یخساز صنعتی نیز می تواند نشان دهنده کیفیت و عملکرد دراز مدت آن باشد. برای انتخاب یک یخساز مناسب، بهتر است از برندهای معتبر و مشهور استفاده کنید.


یکشنبه 06 خرداد 1403 - 18:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :

انجمن گیتار من یکی از بهترین انجمن ها در زمینه گیتار

تماس با ما | چگونه یخساز دوو را عیب یابی و تعمیر کنیم | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS